Blogs

Wij delen onze kennis graag. Lees hier onze blogs over influencer marketing en social media.

Influencer in de spotlight

Interview met influencer Bas Wiegel

Voor ‘Influencer in de Spotlight’ vragen wij influencers om hun persoonlijke ervaringen te delen. Wat maakt een samenwerking met een merk waardevol? En hoe deel je een samenwerking met je volgers? Influencer in de spotlight heeft als doel om meer openheid, transparantie en begrip te bieden over samenwerkingen tussen influencers & merken. Wij zetten er letterlijk

Lees verder »
influencer_in_de_spotlight_marieke_rijksen_whisperingbolg
Influencer in de spotlight

Interview met influencer Marieke van @Whisperingbold

Voor de rubriek ‘Influencer in de Spotlight’ vragen wij influencers om hun persoonlijke ervaringen te delen. Wat maakt een samenwerking met een merk waardevol? En hoe deel je een samenwerking met je volgers? Dit heeft als doel om meer openheid, transparantie en begrip te creëren omtrent samenwerkingen tussen influencers & merken.  Deze week: @Whisperingbold (13.500 volgers). Marieke valt

Lees verder »
jet_influencer_in_de_spotlight
Influencer in de spotlight

Interview met influencer @Jet_andmore

Voor de rubriek ‘Influencer in de Spotlight’ vragen wij influencers om hun persoonlijke ervaringen te delen. Wat maakt een samenwerking met een merk waardevol? En hoe deel je een samenwerking met je volgers? Dit heeft als doel om meer openheid, transparantie en begrip te creëren omtrent samenwerkingen tussen influencers & merken.  Deze week: @Jet_andmore (8.101 volgers). Jet valt in

Lees verder »
Wat zijn nano- en micro-influencers
Voor bedrijven

Wat zijn micro- en nano-influencers?

Dat micro- en nano-influencers minder volgers hebben dan een Monica Geuze of een Enzo knol wist je waarschijnlijk al. Maar wat zijn micro- en nano-influencers nu precies? Hoeveel volgers hebben zij? En wat is hun waarde?

Lees verder »