Samen sterker

Wij delen onze kennis graag. Lees hier onze blogs over influencer marketing. 

Alles over influencers

4 Influencer inzichten die je niet mag missen

Afgelopen maand deden 50 influencers mee aan onze mini enquete op Instagram. Via onze stories riepen wij hen op om een aantal keuzes te maken. In deze blog delen wij de 4 uitkomsten die we graag met je delen.

Lees verder »
Blogs voor influencers

Hoe krijg ik meer samenwerkingen als influencer?

Wij krijgen regelmatig berichten binnen van influencers die graag willen samenwerken, erg leuk! Maar hoe kom je aan samenwerkingen? Dit is een vraag die we veel voorbij zien komen. In deze blog delen we vanuit onze eigen ervaring drie tips over hoe je als influencer de kans op samenwerkingen vergroot.  

Lees verder »
Culturele sector museum influencer marketing
Influencer campagne en analyse

Influencer marketing in de culturele sector

Steeds meer organisaties in culturele sector zien de voordelen van samenwerkingen met influencers. Een goed voorbeeld hiervan is de samenwerking voor Museumnacht afgelopen jaar. Zij zetten influencer marketing in om hun doelgroep op een authentieke en effectieve manier te bereiken.  

Lees verder »
vijf gratis instagram tools
Contentstrategie en conceptontwikkeling

Vijf gratis tools die je helpen het maximale uit Instagram te halen

Met deze vijf gratis tools haal jij het maximale uit Instagram. Wat dacht je van een tool om de publicatie van berichten op Instagram te automatiseren of om snel trending hashtags op te sporen? Het kan allemaal. Met deze vijf tools til jij jouw (zakelijk) Instagram-account naar een hoger niveau.  

Lees verder »
Judith_Noordzij_Influencers
Influencer in de spotlight

Interview met influencer Judith Noordzij

| Fotograaf: Mascha Boot Fotografie Voor de rubriek ‘Influencer in de Spotlight’ vragen wij influencers om hun persoonlijke ervaringen te delen. Wat maakt een samenwerking met een merk waardevol? En hoe deel je een samenwerking met je volgers? Dit heeft als doel om meer openheid, transparantie en begrip te creëren omtrent samenwerkingen tussen influencers & merken.  Deze week:

Lees verder »