Het Influencer Bureau (HIB) is een full-service influencer marketing en UGC agency. Wij focussen op samenwerkingen met micro-influencers en UGC-creators. Dit doen wij samen met een team van freelancers die specialist zijn in hun vak. Samen behalen we de beste resultaten voor onze klanten. Wij zitten bovenop de laatste trends en weten weten wat voor type content werkt op Instagram en TikTok.
Mijn naam is Denise, oprichter van HIB. 10 jaar geleden begon ik in digital marketing. Sindsdien heb ik een lichte obsessie voor alles wat met online media en marketing te maken heeft.
Wat begon met ontwikkelingen op het gebied van social media, leidde naar de eerste samenwerkingen met bloggers en later met social influencers. Jarenlang werkt ik als accountmanager in de media en adviseerde ik bedrijven zoals Quooker, Philips en Nutricia over de inzet van crossmediale campagnes gericht op de jonge gezinnen doelgroep.
In september 2019 startte ik HIB met de ambitie om succesvolle branded content campagnes neer te zetten voor merken. Brandfit en strategie is de key voor succes. Wij gaan altijd voor het beste resultaat en doen dit door samen te werken met kwalitatieve influencers en UGC-creators die echt een match zijn met een merk.
Denise Bosma
Owner HIB
Mijn naam is Laura en ik ben campaignmanager bij HIB en stuur ook de rest van het (freelance) team aan. De afgelopen jaren heb ik gewerkt op de marketingafdeling van LINDA. en bij een reclamebureau als coördinator en projectmanager. Daarnaast hou ik me graag bezig met conceptontwikkeling en design. Gestructureerd én creatief dus.
Ik hou er als freelance campaignmanager van als alles goed geregeld is en de inhoud van een project tot in detail klopt.
Binnen HIB focus ik mij op het managen van campagnes en freelancers en zorg ik ervoor dat de content aansluit bij het verhaal van het merk.
Laura van der Kamp
Campaignmanager