
Denise Bosma
Founder & CO-OWNER HIB
‘Met mijn achtergrond in sales en marketing bij een datageoriënteerd mediabedrijf heb ik veel ervaring met crossmediale campagnes voor merken zoals Quooker, Philips en Bloomon.
Deze kennis zet ik nu in om bedrijven te helpen om succesvolle campagnes met influencers neer te zetten.
Met HIB focussen we op matching en creatieve campagnestrategieën. Het beste resultaat krijg je wanneer de focus ligt op de matching van de juiste influencers en het toepassen van storytelling. We zien daarnaast ook dat veel merken er zelf mee aan de slag gaan maar nog niet precies weten hoe. Dat is logisch want het is een relatief nieuwe tak binnen de marketingmix. Vandaar dat we ook een online programma aanbieden voor bedrijven die er zelf mee aan de slag willen maar de juiste kennis en tools missen.

Kirsten Lofers Adema
CO-OWNER HIB
‘Een aantal jaar geleden was ik zelf succesvol blogger en influencer, Influencer marketing stond toen nog in de kinderschoenen. Mijn blog groeide binnen twee jaar van vier bezoekers op een dag naar 30.000 unieke bezoekers per maand. Daarnaast organiseerde ik met mede-influencers events in samenwerking met merken zoals Run2day, TomTom en Body&Fit.
Daarna besloot ik mijn passie voor sport & contentcreatie verder in te zetten voor FALKE, waar ik o.a. samenwerkingen creëerde met influencers voor de sportlijn van het merk. Door mijn achtergrond weet ik hoe je een goede match maakt tussen een organisatie en influencers. HIB vormt de verbindende factor tussen merken en influencers.’