ons verhaal

Het Influencer Bureau (HIB) is een full-service bureau voor campagnes met micro- en nano-influencers. Dit betekent dat je campagnes volledig op maat door ons kunt laten bedenken én uitvoeren, maar ook bij ons terecht kunt voor (online) masterclasses of advies & ondersteuning.

ONS VERHAAL​

Het Influencer Bureau (HIB) is een full-service bureau voor campagnes met micro- en nano-influencers. Dit betekent dat je campagnes volledig op maat door ons kunt laten bedenken én uitvoeren, maar ook bij ons terecht kunt voor (online) masterclasses of advies & ondersteuning.

ONZE VISIE

Wij zijn er van overtuigd dat voor het succes van een influencer campagne drie dingen bepalend zijn: campagne-/contentstrategie, kwalitatieve matching en persoonlijk contact.

campagne- en contentstrategie

Samen tillen wij influencer marketing naar een hoger niveau. Een campagne op maat betekent bij ons ook een heldere campagne- en contentstrategie, afgestemd op de doelstellingen van jouw merk en de contentbehoefte van jouw doelgroep. 

kwalitatieve matching

Belangrijker dan ooit te voren: de juiste match. Naast onze groeiende database gaan wij voor jou op zoek naar de juiste match. Hiervoor werken wij met uitgebreide selectiecriteria en hoge kwaliteitseisen. Wij vinden de beste match voor jouw merk. 

influencer management

Wij weten als geen ander hoe tijdsintensief en belangrijk influencer management is. Daarom onderhouden wij al het contact met influencers tijdens een campagne op maat of ondersteunen wij je met handige tips en tools tijdens een adviestraject. 

ONS TEAM

Onze ervaring vanuit zowel de klant- als influencer kant maakt ons sterk in wat wij doen. 

denise bosma

Denise Bosma

CO-OWNER HIB

Met mijn achtergrond in sales en marketing bij een groot mediabedrijf heb ik veel ervaring met crossmediale campagne voor grote merken zoals Quooker, Philips en Bloomon.  
Deze kennis zet ik nu in om ook MKB-bedrijven te helpen om succesvolle campagnes met influencers neer te zetten. 

Met HIB focussen we op matching en creatieve campagnestrategieën. Inhoudelijk sterke campagnes maken, dat is het doel. We zien daarnaast ook dat veel merken er zélf mee aan de slag willen maar nog niet over voldoende kennis beschikken. Dat is logisch want het is een relatief nieuwe tak binnen de  marketingmix. Vandaar dat we ook trainingen geven.’

kirsten lofers adema

Kirsten Lofers Adema

CO-OWNER HIB

‘Een aantal jaar geleden was ik zelf succesvol blogger en influencer, Influencer marketing stond toen nog in de kinderschoenen. Mijn blog groeide binnen twee jaar van vier bezoekers op een dag naar 30.000 unieke bezoekers per maand. Daarnaast organiseerde ik met mede-influencers events in samenwerking met merken zoals Run2day, TomTom en Body&Fit. 

Daarna besloot ik mijn passie voor sport & contentcreatie verder in te zetten voor FALKE, waar ik o.a. samenwerkingen  creëerde  met influencers voor de sportlijn van het merk. Door mijn achtergrond weet ik hoe je een goede match maakt tussen een organisatie en influencers.  HIB vormt de verbindende factor tussen merken en influencers.’

wij leren je starten met influencer marketing